On page SEO

Hogere posities in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google? Schakel dan onze SEO-specialisten in. Wij maken snel impact. Meer organisch verkeer naar uw website.

Gratis afspraak maken

Binnen 24 uur belt een SEO specialist u op

Gratis afspraak maken

Binnen 24 uur belt een SEO specialist u op

On page SEO

Uw website moet een pakkende content hebben. De juiste content zorgt er namelijk voor dat mensen uw website willen bezoeken. Het is ook belangrijk om hoger in de zoekresultaten te komen. De artikelen op uw website zijn niet de enige content. De titels, beschrijvingen en URL’s zijn ook content. Dit wordt on page SEO genoemd.

Bij Digiso verzorgen wij de on page SEO voor u, zodat u zich kunt richten op andere onderdelen van uw bedrijf. Wij zorgen ervoor dat de juiste content op uw website staat en helpen ook met alle technische aspecten. Met onze expertise zal uw website binnen de kortste keren hoog scoren in de zoekmachines.

In 3 stappen uw on page SEO uitbesteden aan Digiso

SEO uitbesteden betekent dat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten. We weten wat het is om het druk te hebben. We begrijpen dat u zich moet concentreren op de kern van uw bedrijf, maar toch een bedrijf wilt dat u helpt te slagen. Door SEO bij ons uit te besteden, kunnen wij al uw SEO behoeften afhandelen, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is: geld verdienen en uw bedrijf laten groeien. Wij zijn experts op het gebied van SEO, dus laat ons het voor u regelen.

Herkent u zich in onderstaande situaties? Besteed dan uw SEO uit aan Digiso.

  1. Ik ben niet goed zichtbaar in Google met mijn bedrijf.
  2. Ik wil meer organisch verkeer naar mijn website.
  3. Ik wil de hoogste posities in de zoekresultaten.
  4. Ik twijfel over het feit of mijn website wel is geoptimaliseerd voor zoekmachines.
  5. En ga zo maar door.

Stap 1

Telefonische inventarisatie

Nadat u kosteloos een afspraak heeft gemaakt door het formulier in te vullen, nemen wij binnen 24 uur contact met u op. Tijdens dit gesprek stellen wij ons voor en bespreken met u uw huidige wensen over SEO. Wij stellen u vragen, bijvoorbeeld wat uw doelen zijn met SEO, wat uw SEO budget is en of u al bezig bent met SEO.

Stap 2

Plan van aanpak

Na het telefonische gesprek, gaan onze SEO specialisten aan de slag met het maken van een plan van aanpak voor u. Dit plan geeft antwoord op hoe wij uw SEO gaan verbeteren. Wij zijn ongeveer 3 werkdagen bezig om dit plan te maken, nadat het eerste telefonische gesprek heeft plaatsgevonden. Zodra het plan af is, nemen wij contact met u op voor een afspraak. Wij leggen graag het plan aan u voor.

Stap 3

Wij bespreken samen met u het plan en doen een voorstel

Wij laten het weten zodra wij het plan hebben uitgevoerd en maken met u een afspraak om het plan te bespreken. Hieraan gekoppeld doen wij u gelijk een op maat gemaakt voorstel voor een samenwerking. Als u akkoord gaat met het voorstel, kunnen wij direct beginnen met het optimaliseren van uw SEO.

Wat is on page SEO?

On page SEO is de term die wordt gebruikt om te verwijzen naar de verschillende optimalisaties die u kunt maken aan verschillende delen van uw website in volgorde en rond elke individuele pagina) om de zoekmachine ranking van uw site te verbeteren. Dit, op zijn beurt, zal leiden tot meer verkeer naar uw website omdat gebruikers in staat zullen zijn om het gemakkelijker te vinden wanneer ze zoeken naar sleutelwoorden die betrekking hebben op de content van uw site. Enkele voorbeelden van on page optimalisatie zijn zaken als de titel of beschrijving van een landingspagina, maar er zijn nog veel meer potentiële aspecten van on page SEO die u kunt benutten. Hier is een lijst van enkele belangrijke on page SEO-componenten:

  • content;
  • alt tekst voor afbeeldingen;
  • url-structuren;
  • headings;
  • meta omschrijving;
  • de titel;
  • interne links.
  • keyword optimalisatie;

Het belang van een goede on page zoekmachine optimalisatie

De invloed van on page SEO kan de ranking van uw website in Google direct of indirect beïnvloeden. On page SEO omvat elementen zoals paginatitel, gebruikte trefwoorden en sitestructuur. Hoewel al deze variabelen een rol spelen in waar u op SERP’s staat, kan het moeilijk zijn om te bepalen in welke mate ze de ranking beïnvloeden.

Indirect

Als je de juiste titel of beschrijving voor een pagina hebt, kan dat bezoekers overhalen om door te klikken naar je website. Hoewel Google dit niet direct ziet, is het toch relevant voor bezoekers en krijgt u daardoor meer verkeer. Dit is een indirecte manier om verkeer te krijgen, maar het is een goede (en volgens Google de juiste) manier.

Direct

Google rangschikt uw website hoger wanneer uw content specifieke trefwoorden bevat die gekoppeld zijn aan veel voorkomende zoekopdrachten van zoekers. Hoewel dit enige tijd kan kosten om uw content net zo aan te passen, zal het uiteindelijk de moeite waard zijn. Daarnaast zorgt het algoritme van Google voor een verhoogde kans op een hoge positie op de pagina’s met zoekresultaten (SERP). Hieruit blijkt dat on page SEO zowel directe als indirecte ranking kansen beïnvloedt.

Niet tevreden over uw SEO
Wilt u hulp bij het verbeteren van uw SEO door gebruik te maken van een marketingbureau? Kies dan voor de SEO specialisten van Digiso. Maak kosteloos een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Hier zijn enkele voorbeelden van on page SEO

Voor uw gemak hebben we een lijst met voorbeelden voor on page SEO opgesteld.

  • Geef uw afbeeldingen de juiste titel met unieke en beschrijvende ALT-tekst, zodat Google begrijpt wat er in de afbeelding staat. Dit verhoogt het verkeer naar uw site.
  • Content is de sleutel bij het bepalen van wat u op uw website moet schrijven. Gebruik hulpmiddelen voor trefwoordonderzoek zoals Google Ads Keyword Planner om u te helpen de juiste woorden voor uw domein te kiezen.
  • Wanneer u content creëert, vergeet dan niet de juiste headings te gebruiken.
  • De manier waarop je je URL structureert is belangrijk voor de leesbaarheid van je slug. Een duidelijke URL zal gemakkelijk te begrijpen zijn voor iedereen die hem ziet.
  • De titel is belangrijk. Zorg ervoor dat hij pakkend is en relevant voor het onderwerp.
  • Het doel van de meta description is de zoeker over te halen door te klikken naar uw website.
  • Als u wilt dat uw content succesvol is, moet u de juiste trefwoorden gebruiken. Door relevante trefwoorden strategisch in uw content te plaatsen, kunt u uw kansen vergroten om hoger te scoren in de resultatenpagina’s van zoekmachines (SERPS), wat meer verkeer naar uw site oplevert.
  • Interne links zijn nuttig voor de navigatie omdat ze u in staat stellen naar andere pagina’s op uw website te springen zonder eerst naar de homepage terug te keren.

On page SEO is een cruciaal aspect voor zowel webverkeer als zoekmachineoptimalisatie. Door ervoor te zorgen dat uw website on page SEO van hoge kwaliteit heeft, zult u zeker goed scoren in zoekmachines en organisch verkeer naar uw site leiden.

De experts van Digiso zorgen voor uw on page SEO. Wij zorgen ervoor dat uw website de juiste content heeft en helpen u ook met de technische aspecten. Zo kunt u erop vertrouwen dat uw website optimaal is gepositioneerd voor een hoge positie in de zoekmachines.

Heeft u nog vragen over on page SEO? Onze experts helpen u graag verder. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Gratis Afspraak maken

Kosteloos de mogelijkheden bespreken? Vul het formulier in en één van onze SEO specialisten neemt binnen 24 uur contact met u op. 

Meer over Digiso

Digiso is een full-service online marketingbureau dat haar bestaansrecht ontleent aan diensten als Google Ads, Facebook/Instagram Ads, Webdesign en nog veel meer. Eigenlijk alles wat met online marketing en webdesign te maken heeft. Door onze jarenlange ervaring met online marketing en het maken van websites/webshops, hebben wij flink wat autoriteit kunnen opbouwen. Dit gebruiken wij in onze alledaagse werkzaamheden om onze klanten op een excellente manier te kunnen bedienen voor de best mogelijke resultaten. 

Digiso staat bekend om haar hands-on mentaliteit. Wij praten niet veel, maar doen gewoon. Wij helpen bedrijven die niet beschikken over de expertise om de online kanalen in goede banen te leiden. Zelf intern die expertise organiseren in de organisatie is vaak een tijdrovende klus. Om die reden kiezen bedrijven vaak om haar marketing uit te besteden. Dit is precies waarom Digiso bestaat!