Facebook adverteren uitbesteden

Facebook heeft meer dan 9 miljoen actieve Nederlandse gebruikers en wereldwijd meer dan 2 miljard. Uw doelgroep bereikt u daarom gemakkelijk via Facebook. Digiso helpt u graag.

Gratis afspraak maken

Binnen 24 uur belt een Facebook specialist u op

Gratis afspraak maken

Binnen 24 uur belt een Facebook specialist u op

In 3 stappen Facebook adverteren uitbesteden aan Digiso

Veel bedrijven maken gebruik van Facebook advertenties. Zij behalen echter niet het gewenste resultaat. In de meeste gevallen zien zij hun kosten stijgen en de resultaten afnemen. Dit is zonde en verspilling van het budget. Facebook campagnes leveren altijd meer op dan dat het kost, mits de campagnes goed worden opgezet en onderhouden.

Herkent u zich in onderstaande situaties? Besteed dan uw Facebook campagnes uit aan Digiso.

1) De Facebook advertentie kosten nemen alleen maar toe
2) Ik heb het gevoel dat er meer resultaat uit Facebook gehaald kan worden
3) Bereik ik wel de juiste doelgroep op Facebook?
4) Zijn mijn advertenties wel goed afgestemd op mijn doelgroep?
5) Zijn mijn advertenties van goede kwaliteit?
6) Kunnen de kosten worden verlaagd?
7) Hoe kan ik meer leads, klanten en omzet genereren uit Facebook campagnes?
8) Hoe kan ik meer klanten krijgen uit mijn Facebook campagnes?

Stap 1

Telefonische inventarisatie

Nadat u kosteloos een afspraak heeft gemaakt door het formulier in te vullen, nemen wij binnen 24 uur contact met u op. Tijdens dit gesprek stellen wij ons voor en bespreken met u uw huidige wensen voor het adverteren op Facebook. Wij stellen u vragen, bijvoorbeeld wat uw doelen zijn met Facebook adverteren, wat uw advertentiebudget is en of u al aan het adverteren bent op Facebook.

Stap 2

Plan van aanpak

Na het telefonische gesprek, gaan onze Facebook specialisten aan de slag met het maken van een plan van aanpak voor u. Dit plan geeft antwoord op hoe wij uw Facebook campagnes gaan verbeteren. Wij zijn ongeveer 3 werkdagen bezig om dit plan te maken, nadat het eerste telefonische gesprek heeft plaatsgevonden. Zodra het plan af is, nemen wij contact met u op voor een afspraak. Wij leggen graag het plan aan u voor.

Stap 3

Wij bespreken samen met u het plan en doen een voorstel

Wij laten het weten zodra wij het plan hebben uitgevoerd en maken met u een afspraak om het plan te bespreken. Hieraan gekoppeld doen wij u gelijk een op maat gemaakt voorstel voor een samenwerking. Als u akkoord gaat met het voorstel, kunnen wij direct beginnen met het optimaliseren van uw Facebook campagnes.  

Facebook campagnes uitbesteden

Heeft u hulp nodig bij het verbeteren van uw Facebook campagnes? De Facebook specialisten van Digiso beheren Facebook campagnes voor heel wat bedrijven. Dagelijks zorgen wij ervoor door optimalisaties dat deze campagnes steeds beter gaan lopen. Onze specialisten zijn altijd op de hoogte van de nieuwste functionaliteiten als het gaat om Facebook adverteren.

Facebook adverteren kan soms complex zijn. Er zijn zoveel mogelijkheden. Zoveel opties, dat de kans bestaat dat u door de bomen het bos niet meer ziet. In dat geval is het handig om de hulp in te schakelen van een marketingbureau dat over kennis en kunde beschikt.

Wij werken dagelijks met Facebook advertenties. Onze Facebook specialisten weten daarom wat wel en niet werkt. Veel klanten van ons hebben hun Facebook campagnes zien verbeteren door de inzet van Digiso. Bent u de volgende? Wij helpen u graag met uw Facebook campagnes.

Als u het zelf niet ziet zitten om via Facebook te adverteren, dan staan wij voor u klaar. Wij nemen uw Facebook campagnes uit handen met zorgvuldigheid. Maak kosteloos een afspraak met één van de Facebook specialisten van Digiso om de mogelijkheden te bespreken.

Kennismaken met Digiso

Het team van Digiso hecht veel waarde aan haar klanten. Bij ons staat u centraal en houden wij van heldere communicatie. Wij zijn meedenkend, proactief en handelen transparant. Als u besluit om uw Facebook campagnes te laten beheren door ons, dan zorgen wij ervoor dat u een vast contactpersoon binnen onze organisatie krijgt. Deze contactpersoon staat nauw met u in contact en zorgt ervoor dat uw Facebook campagnes optimaal presteren. Wij bespreken graag met u de mogelijkheden. 

Facebook adverteren uitbesteden

Waarom Facebook adverteren uitbesteden?

Steeds meer bedrijven zijn zichtbaar op Facebook door middel van advertenties. Toch horen wij vaak dat bedrijven niet tevreden zijn over de online prestaties op Facebook. Vaak liggen de kosten te hoog en worden er te weinig klanten binnengehaald. Dit komt voornamelijk doordat bedrijven niet over de juiste kennis en kunde beschikken als het gaat om succesvol adverteren op Facebook.

Het advertentiebudget gaat vaak op in Facebook aan onjuiste campagnedoelstellingen en het focussen op de verkeerde doelgroepen. Dit kan makkelijk voorkomen worden door de inzet van slimme marketing. Hier komen de Facebook specialisten van Digiso in beeld. Wij kunnen u precies vertellen hoe wij meer uit uw Facebook campagnes kunnen halen.

Het is slim om Facebook adverteren uit te besteden aan Digiso. Wij kunnen op een slanke manier voor u adverteren op Facebook. U heeft de optie om zelf te gaan adverteren op Facebook. Indien u niet over de juiste expertise beschikt, dan zien wij dat dit vaak gepaard gaat met foutjes. Deze foutjes kosten echter lesgeld. Wie wilt lesgeld betalen als het niet noodzakelijk is? Dat is precies waarom Digiso bestaat. Wij zorgen ervoor dat u gelijk vanaf de start resultaat behaald met Facebook campagnes.

Vroeger was het makkelijker om op Facebook te adverteren. Tegenwoordig zijn er steeds meer bedrijven die gebruik maken van Facebook advertenties. Dit zorgt ervoor dat het adverteren op Facebook duurder wordt. Toch zijn er trucjes om goedkoop te adverteren op Facebook. Benieuwd naar deze trucjes? Maak dan kosteloos een afspraak zodat wij samen de mogelijkheden kunnen bespreken.

Als de Facebook campagnes niet op een juiste manier zijn opgebouwd, dan zal u zien dat het adverteren op Facebook relatief duur is. Meestal gaan de kosten per vertoning en klik omhoog. De kosten nemen meestal alleen maar toe. Dit betekent dat u sneller door het advertentiebudget heen bent met minder resultaat.

Herkent u zich in deze situatie? Neem dan contact op met de Facebook specialisten van Digiso. Wij kunnen u direct helpen. Wij hebben de kennis en kunde in huis om uw Facebook campagnes beter te laten functioneren, zodat u meer resultaat behaald tegen hetzelfde budget.

Samenvattend, wilt u sneller en beter resultaat behalen met uw Facebook campagnes? Maak dan gebruik van de expertise van Digiso. Wij zijn een online marketingbureau dat actief meedenkt met u als het gaat om het adverteren op Facebook.

Wat zijn de kosten van Facebook adverteren uitbesteden?

De kosten van Facebook adverteren uitbesteden hangt van een aantal factoren af. Om tot een goed voorstel te komen, is het van belang dat wij onder andere het volgende weten:

1) Wat zijn uw doelen met Facebook campagnes?
2) Hoeveel advertentiebudget stelt u ter beschikking?
3) Levert u zelf advertentiemateriaal aan of wilt u dat door ons laten doen?
4) Wilt u dat wij de metingen instellen of doet u dit zelf?
5) En ga zo maar door

Het is belangrijk dat wij weten wat uw doelstellingen zijn op Facebook. Wilt u bijvoorbeeld meer klanten, omzet en winst? Of wilt u enkel meer merkbekendheid generen? Of een combinatie van deze doelstellingen? Deze informatie hebben wij nodig voor de opzet van de structuur van uw Facebook campagnes.

Ook is het belangrijk dat wij ongeveer weten hoeveel budget u wilt uitgeven aan Facebook advertenties. In regel is het zo dat hoe meer budget u vrijmaakt, hoe sneller de campagnes uit de leerfase komen en betere resultaten gaan genereren.

Uw totale budget bestaat uit twee component; advertentiebudget en de vergoeding die u ons als marketingbureau betaalt voor onze expertise. Wij maken tenslotte uw Facebook campagnes en optimaliseren deze dagelijks.

Bent u enthousiast geworden? Onze Facebook specialisten helpen u graag. Maak direct kosteloos een afspraak, zodat wij samen de mogelijkheden kunnen bespreken.

Facebook adverteren uitbesteden of zelf doen?

De beslissing om zelf op Facebook te gaan adverteren of dit uit te besteden, kan lastig zijn. Veel bedrijven gebruiken Facebook voor het genereren van nieuwe leads, klanten, omzet en meer winst. Hierbij kan u zichzelf de vraag stellen of u de expertise in huis heeft om alles uit Facebook campagnes te halen of Facebook adverteren beter kunt uitbesteden.

Wees ervan bewust dat het maken en onderhouden van Facebook campagnes veel tijd kost. Dagelijks zijn analyses nodig om optimalisaties door te voeren. Het is belangrijk om te weten wat te doen tijdens deze analyses en op basis daarvan te optimaliseren. U staat er niet alleen voor. De Facebook specialisten van Digiso staan klaar om u te helpen. Zij zijn altijd op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen omtrent het adverteren op Facebook. Dit is dan ook waarom veel bedrijven ons inschakelen om hun Facebook campagnes te beheren. Wij gaan namelijk altijd voor het beste resultaat.

Als u twijfelt om uw Facebook campagnes uit te besteden, wellicht kunt u zich herkennen in onderstaande situaties:

  • De kosten van uw Facebook campagnes rijzen de pan uit
  • De resultaten van uw Facebook campagnes nemen af tegen hetzelfde budget
  • Uw Facebook campagnes genereren geen nieuwe klanten
  • Uw concurrenten zijn beter zichtbaar op Facebook dan u
  • U wilt meer rendement uit uw Facebook campagnes

Als u zich hierin herkent, bent u helaas niet de enige. Wij zien vaak dat bedrijven niet tevreden zijn over de prestaties van hun Facebook campagnes. Meestal komt dit doordat Facebook campagnes verkeerd zijn opgezet en slecht onderhouden worden. Als gevolg dalen de prestaties, waardoor nieuwe klanten uit blijven. Dit heeft ook weer effect op de omzet.

Als uw concurrenten beter zichtbaar zijn op Facebook, dan is de kans groot dat uw potentiële klanten overstappen naar uw concurrenten. Dit is het laatste dat u wilt. Er moet iets gebeuren. Digiso biedt de oplossing. Onze Facebook specialisten helpen u graag bij het verbeteren van uw Facebook campagnes. Zij zullen uw campagnes dagelijks optimaliseren, waardoor de prestaties zullen verbeteren. Nu moet het wel lukken om die extra klanten binnen te halen.

Niet tevreden over uw Facebook campagnes?
Wilt u hulp bij het verbeteren van uw Facebook campagnes door gebruik te maken van een marketingbureau? Kies dan voor de Facebook specialisten van Digiso. Maak kosteloos een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Een aantal tips bij het uitbesteden van Facebook adverteren

Als u aan het nadenken bent om Facebook adverteren uit te besteden aan een marketingbureau, dan geven wij u graag wat tips mee. Belangrijk is dat het marketingbureau actief meedenkt met u en niets aan toeval overlaat. Bij een slim marketingbureau zit u dan ook altijd goed. Toch bestaan er een aantal marketingbureaus die van alles beloven, maar uiteindelijk niet deze beloftes nakomen. Zij beschikken niet over de kennis en kunde om uw Facebook campagnes naar een hoger level te brengen. Er zijn een aantal zaken waar u op kan letten bij het uitbesteden van Facebook adverteren.

Investering versus de kosten

Bij goed gebruik is Facebook adverteren een winstgevend marketingkanaal. Dit betekent meer leads, klanten, omzet en winst. Echter, het tegenovergestelde is ook waar. Facebook adverteren kan een flinke kostenpost vormen op het moment dat dit verkeerd wordt ingezet. Dit gebeurt vaak wanneer Facebook campagnes niet onderhouden worden. Het spanningsveld voor bedrijven zit hem in het feit of zij een Facebook specialist in dienst moeten nemen of het juist moeten uitbesteden.

Als u besluit om een Facebook specialist in dienst te nemen, zitten hier een aantal haken en ogen aan. Het brengt wat risico’s met zich mee.

  • Wat te doen in geval van ziekte?
    U betaalt salaris aan een specialist die ziek is en in de tussentijd worden de Facebook campagnes niet onderhouden.
  • Is het maken en onderhouden van Facebook campagnes voldoende voor een fulltime dienstverband?
    Het maken en optimaliseren van Facebook campagnes kost tijd, maar betekent niet gelijk dat er voldoende werk is voor een fulltime dienstverband.

Het in dienst nemen van een Facebook specialist is iets waar u over na mag denken. Het is risicovol. Het uitbesteden van uw Facebook campagnes aan Digiso is dan ook minder risicovol. Er is altijd een Facebook specialist aanwezig die over de juiste kennis en kunde beschikt. Wij willen graag uw marketingbureau zijn waarbij u zonder zorgen uw Facebook campagnes kan onderbrengen.

Wij staan te popelen om met u de mogelijkheden te bespreken over uw Facebook campagnes. Maak kosteloos een afspraak door het formulier in te vullen. Binnen 24 uur belt een Facebook specialist u op.

Vertrouwen

Het uitbesteden van Facebook adverteren aan een marketingbureau kan best eng zijn. Dit kan leiden tot twijfel aan uw zijde. Wij kunnen ons voorstellen dat u met vragen kampt als; wat als ik de controle verlies? Vertrouwen is dan ook de basis voor de samenwerking. Wij zorgen ervoor dat vertrouwen wordt ontwikkeld in onze samenwerking door eerlijk te handelen en geen beloftes te maken die wij niet waar kunnen maken. Wij beloven u alleen wat wij daadwerkelijk waarmaken.

Daarnaast praten wij u graag wekelijks en maandelijks bij over de voortgang van uw Facebook campagnes.


Durf kritisch te zijn naar het marketingbureau

Beloftes maken kan iedereen. Het waarmaken van deze beloftes is wat anders. Helaas verzaken veel marketingbureaus in het waarmaken van beloftes. In Nederland zijn er tal van marketingbureaus die zich experts noemen. Dit maakt het complex om een marketingbureau te beoordelen.

Wees daarom kritisch naar marketingbureaus. Stel vragen over wat zij concreet voor u kunnen betekenen als het gaat om uw Facebook campagnes. Vraag ook naar hoeveel het gaat kosten. Een andere vraag die u kan stellen is of zij open staan voor een variabele vergoeding op basis van prestatie. Als een marketingbureau daar open voor staat, zegt dat veel over het vertrouwen dat zij hebben in hun eigen kunnen.

Adverteren op Facebook

Adverteren op Facebook is onlosmakelijk verbonden met de online marketingstrategie van een bedrijf. Het is onderdeel van social marketing. Wereldwijd zitten er meer dan twee miljard gebruikers op Facebook. In Nederland zitten er meer dan 9 miljoen actieve Nederlanders op Facebook. Dit betekent dat uw doelgroep zich op Facebook begeeft en u deze makkelijk kan bereiken via Facebook campagnes.

Goedkoop is een relatief begrip, maar een Facebook campagne opzetten hoeft niet duur te zijn. Adverteren op Facebook is een investering. U stopt geld in een Facebook campagne met de hoop op nieuwe klanten en meer merkbekendheid, omzet en winst. Het slim adverteren op Facebook hangt af van de kennis en kunde binnen bedrijven. Dit zorgt er namelijk voor of een Facebook campagne goed gaat lopen.

De resultaten van Facebook campagnes zijn direct zichtbaar in advertentiebeheer van Facebook. Dit is het dashboard waarin u alle verzamelde data van de campagnes terug kan zien. Ook kan u hier bestaande campagnes wijzigen of nieuwe campagnes aanmaken. Na verloop van tijd kan u bijvoorbeeld de lopende Facebook campagnes gaan beoordelen. Meestal na een paar dagen hebben deze campagnes voldoende data gegenereerd om wijzigingen te maken of juist door te laten lopen.

De voordelen van adverteren op Facebook

Het advertentieplatform van Facebook is zeer uitgebreid. De mogelijkheden zijn dan ook eindeloos. Facebook kent werelwijd veel gebruikers en ook in Nederland. Dit maakt het interessant om hierop te adverteren als bedrijf. De voordelen van adverteren op Facebook zijn dan ook enorm.

Verschillende campagnedoelstellingen
Facebook advertenties worden gebruikt voor meerder doelstellingen;

1) Zoveel mogelijk mensen bereiken
2) Merkbekendheid vergroten
3) Meer verkeer naar website genereren
4) Betrokkenheid stimuleren (bijvoorbeeld page-likes verhogen)
5) Aankopen (conversies) stimuleren
6) Appinstallaties genereren

Adverteren op Facebook gaat veel verder dan enkel het bereiken van mensen met berichten. Wilt u bijvoorbeeld meer leads, klanten en een groei in uw omzet? Dan is dit allemaal mogelijk binnen Facebook door middel van advertenties.

Plaatsingsmogelijkheden
Voor advertenties biedt Facebook verschillende plaatsingsmogelijkheden aan. Hierbij kan een bedrijf kiezen uit bijvoorbeeld plaatsing in het nieuwsoverzicht, tussen Facebook stories, in Facebook Messenger en nog veel meer. Ook is het mogelijk om via Facebook advertentiebeheer advertenties in te zetten op Instagram. Belangrijk is wel om te weten dat elke plaatsing vaak een ander advertentieformaat gebruikt. Aparte advertentieformaten bieden hierbij uitkomst.

Advertentiemateriaal
Adverteren op Facebook is zeer flexibel. U kan zelf uw advertentiemateriaal kiezen. Wilt u gebruik maken van een foto, video of meerdere foto’s naast elkaar (carrousel) in uw advertentie? Met Facebook kan het allemaal. U kunt deze type advertenties ook naast elkaar te testen om te kijken welke advertentie de beste resultaten genereert.

Makkelijk om doelgroep te bereiken
Door de juiste campagnedoelstelling, plaatsing en advertentiemateriaal te kiezen komt u al een heel eind op Facebook. Toch zal dit niet de gewenste resultaten opleveren als u hierbij niet de juiste doelgroep bereikt. Facebook heeft gelukkig uitgebreide doelgroep mogelijkheden. Het is dan ook eenvoudig om een doelgroep aan te maken en vervolgens te bereiken. U kan een doelgroep aanmaken op Facebook op basis van de volgende kenmerken:

– Geslacht
– Leeftijd
– Taal
– Opleidingsniveau
– Levensgebeurtenissen (getrouwd, nieuwe baan, pas verhuisd enzovoorts)
– Interesses en gedrag
– remarketing (mensen opnieuw bereiken die interactie hebben gehad met uw bedrijf of merk)

Relatief goedkoop
Adverteren op Facebook hoeft niet duur te zijn. Met een dagbudget van een paar euro kunt u al adverteren. Op Facebook betaalt u per weergave en niet per klik. U kan een extra controle check op uw uitgaven op Facebook zetten door een betalingsdrempel in te stellen. Ook is het mogelijk om een begin-en einddatum te kiezen en hier vervolgens een looptijd budget aan te koppelen.

Facebook adverteren uitbesteden aan Digiso

Facebook adverteren is een krachtig marketinginstrument om uw doelgroep te bereiken. Er zijn dan ook diverse manieren om via Facebook campagnes op te zetten. Denk bijvoorbeeld aan lead campagnes, branding campagnes,  maar ook retargeting campagnes. Facebook is dan ook een populair advertentieplatform, waar veel bedrijven gebruik van maken om deze redenen;

  • 9 miljoen actieve Nederlandse gebruikers
  • Stimuleert websiteverkeer
  • U kunt uw doelgroep snel bereiken
  • Creëert sociale betrokkenheid (engagement)
  • Inzicht in ROI van de campagne
  • Geschikt voor branding, leads en conversies
  • Zowel B2B als B2C
  • Accuraat en meetbaar
  • Makkelijk om conversiemeting in te stellen
  • Opnieuw targeten van websitebezoekers (remarketing)
  • Brede-tot specifieke doelgroepen

Onze Facebook experts willen u graag helpen bij het ontwikkelen en optimaliseren van succesvolle Facebook campagnes. Ten behoeve van de beste resultaten, onderhouden wij wekelijks contact met u om informatie uit te wisselen.

Samenwerken met het marketingbureau van Digiso biedt u de volgende voordelen;

  • Wekelijks contact
  • Klantvriendelijkheid
  • Winstgevende resultaten
  • Efficiënte werkwijze
  • Expertise
  • Transparantie en eerlijkheid
  • En nog veel meer

Wacht niet langer en maak direct kosteloos een afspraak. Wij kunnen dan samen de mogelijkheden bespreken en direct een plan van aanpak maken. Vul het formulier in en wij bellen u binnen 24 uur op.

Facebook adverteren gebruiken als salesfunnel

Adverteren op Facebook leent zich uitstekend voor het opzetten van een salesfunnel. Een salesfunnel kan worden gezien als een soort trechter. De bedoeling van de funnel is om potentiële klanten steeds een prikkel te geven (door uw advertentie) en steeds opnieuw te betrekken bij uw bedrijf of merk. Het komt erop neer dat u steeds aan dezelfde groep mensen een advertentie laat zien. Het uiteindelijke doel is om deze potentiële klanten te laten converteren tot klant. Deze funnelbenadering gaat ervan uit dat potentiële klanten meerdere contactmomenten nodig hebben met een bedrijf of merk voordat zij klant worden. De salesfunnel is meestal verdeeld in 3 fasen.

Fase 1: Top (betrokkenheid)

In deze fase verzamelt u een groep mensen welke uw potentiële klanten zijn. Deze potentïele klanten leidt u in de trechter. In deze fase is vooral het bekend worden met uw bedrijf of merk belangrijk.

Fase 2: Middle (consideratie)

In deze fase zijn uw potentiële klanten al bekend met uw bedrijf of merk. Dit is namelijk gebeurd in de top fase. In deze fase is het belangrijk om uw klanten dieper mee te nemen in uw verhaal en hen een incentive te geven (prikkel). Bijvoorbeeld het downloaden van een brochure of nieuwsbrief, waarin zij hun e-mailadres achterlaten.

Fase 3: Bottom

Na alle marketinguitingen in de top en middle vindt in deze fase de conversie plaats waarin u de potentiële klant een lucratieve aanbieding doet. U geeft bijvoorbeeld een korting.

Digiso, uw Facebook marketing specialist

Het uitbesteden van Facebook adverteren aan een (nieuw) marketingbureau gaat niet over een nacht ijs. Vaak moet u hier een tijdje over nadenken. Kan ik het marketingbureau vertrouwen? Voeren zij hun werk wel naar behoren uit? En doen ze wat ze beloven? Dit soort vragen tijdens het beslissingsproces komen vaak voor. Het uitbesteden van Facebook advetenties aan een marketingbureau is in de regel een slimme investering. U huurt immers experts in om uw Facebook campagnes te verbeteren om zo goed resultaat te behalen. Echter, de investering kan ook een flinke kostenpost worden. Dit gebeurt vaak wanneer Facebook campagnes slecht opgezet en onderhouden worden. Dit is geldverspilling.

U mag ervan uitgaan dat een marketingbureau met uiterste zorgvuldigheid met de materie omgaat. Bij Digiso hoeft u zich dan ook geen zorgen te maken. Onze Facebook specialisten behalen altijd goede resultaten. Wij zorgen ervoor dat er het maximale uit Facebook campagnes wordt gehaald. Op die manier genereren wij extra leads, klanten, omzet en winst voor bedrijven. Bent u de volgende?

Het team van Digiso staat achter haar expertise en wordt blij van het helpen van bedrijven. Bij ons staat de klant centraal en hechten wij waarde aan duidelijke communicatie. Wij denken met u mee en zijn proactief in ons handelen. Als u besluit samen te werken met Digiso, dan zorgen wij ervoor dat u een vast contactpersoon binnen ons bedrijf krijgt. U staat met diegene in nauw contact en zorgt ervoor dat uw Facebook campagnes optimaal presteren. Ook voor al uw vragen is dit uw contactpersoon.

Wij bespreken graag met u de mogelijkheden omtrent het adverteren op Facebook. Maak kosteloos een afspraak. Binnen 24 uur belt een Facebook specialist u op.

Gratis Afspraak maken

Kosteloos de mogelijkheden bespreken? Vul het formulier in en één van onze Facebook specialisten neemt binnen 24 uur contact met u op. 

Meer over Digiso

Digiso is een full-service online marketingbureau dat haar bestaansrecht ontleent aan diensten als Google Ads, Facebook/Instagram Ads, Webdesign en nog veel meer. Eigenlijk alles wat met online marketing en webdesign te maken heeft. Door onze jarenlange ervaring met online marketing en het maken van websites/webshops, hebben wij flink wat autoriteit kunnen opbouwen. Dit gebruiken wij in onze alledaagse werkzaamheden om onze klanten op een excellente manier te kunnen bedienen voor de best mogelijke resultaten. 

Digiso staat bekend om haar hands-on mentaliteit. Wij praten niet veel, maar doen gewoon. Wij helpen bedrijven die niet beschikken over de expertise om de online kanalen in goede banen te leiden. Zelf intern die expertise organiseren in de organisatie is vaak een tijdrovende klus. Om die reden kiezen bedrijven vaak om haar marketing uit te besteden. Dit is precies waarom Digiso bestaat!

Waar wij u nog meer bij kunnen helpen

Naast Facebook adverteren, bieden wij nog meer aan. Ook kunt u bij ons terecht voor bijvoorbeeld het optimaliseren van uw website. Bent u bijvoorbeeld niet tevreden over het presteren van uw huidige website en vindt u dat het beter kan? Dan kunnen onze webspecialisten een audit doen van uw website. Hierbij gaan zij een check doen naar bijvoorbeeld de laadtijd van de website, elementen van de website, technische SEO en conversie optimalisatie. 

Naast bovengenoemde, maken wij ook websites en webshops. Hierbij zorgen wij ervoor de dat uw website of webshop functioneel, snel en gebruiksvriendelijk is. Meestal leveren wij websites en webshops op binnen 5 werkdagen. Ons team bestaat uit verschillende discplines, van Google Ads tot aan webdevelopment. 

Display, shopping, search, performance max, discovery, video, en youtube (alle campagnetypen in Google Ads)

Conversiegericht, snelle laadtijden, SEO-optimised en unieke interactieve designs anno 2023

Omzetgerichte webshops, speciaal ingericht voor Google en platform marketing 

Contact & Support

Wij zijn elke dag bereikbaar, ook in weekenden

085 - 080 54 57

Kies uit één van onze diensten

Meer halen uit Google Ads

Online marketing mix voor succes

Unieke conversiegerichte websites

Webshops die uw omzet een boost geeft