Verbeterde CPC (ECPC) is een geautomatiseerde biedstrategie die biedingen optimaliseert om meer conversies te krijgen terwijl uw doelrendement op advertentie-uitgaven (ROAS) wordt gerespecteerd. ECPC werkt door biedingen te verhogen of te verlagen, afhankelijk van hoe waarschijnlijk het is dat een gebruiker een conversie zal voltooien. Dit kan u helpen het meeste uit elke klik te halen, omdat het richt zich op het behalen van het hoogst mogelijke rendement terwijl u binnen uw ROAS doelstelling blijft. Als u ECPC gebruikt, stelt u een doel in voor de kosten per conversie (CPC) en wijst u biedingen naar boven of beneden toe om dat doel te bereiken. Zo haalt u het meeste uit uw campagnebudget door u te richten op conversies in plaats van op klikken.
Wat is verbeterde CPC?
Wat is verbeterde CPC?
Gratis afspraak maken
Heeft u hulp nodig met uw online marketing campagnes of website/webshop? Laten wij samen dan kosteloos en vrijblijvend de mogelijkheden besprekenen.
Deel deze blog
Contact
Bedrijfsgegevens
Over ons
Leads genereren
Snapchat
TikTok
Youtube
E-mail marketing
Marketing automation
Affiliate marketing
Internet marketing
Zoekwoorden onderzoek