Wat is klantretentie?

Wat is klantretentie?

Klantretentie (Klantbehoud) verwijst naar het vermogen van een bedrijf om bestaande klanten tevreden te houden en te voorkomen dat zij zich tot concurrenten wenden. Bedrijven gebruiken vaak klantretentie strategieën zoals loyaliteitsprogramma’s, kortingen en prikkels om klanten terug te laten komen. Klantenbinding wordt vaak gezien als een maatstaf voor klanttevredenheid en -loyaliteit. Het is belangrijk voor bedrijven om klantenbinding te meten en bij te houden om hun klanten beter te begrijpen en de algemene klantervaring te verbeteren.

Gratis afspraak maken

Heeft u hulp nodig met uw online marketing campagnes of website/webshop? Laten wij samen dan kosteloos en vrijblijvend de mogelijkheden besprekenen.

Deel deze blog

Marketing automation

Affiliate marketing

Internet marketing

Zoekwoorden onderzoek

Kies uit één van onze diensten

Alle campagnetypen

Online marketing mix voor succes

Unieke conversiegerichte websites

Webshops die uw omzet een boost geeft

Gerealiseerde resultaten voor bedrijven

Kies uit één van onze diensten

Meer halen uit Google Ads

Online marketing mix voor succes

Unieke conversiegerichte websites

Webshops die uw omzet een boost geeft