Klantretentie (Klantbehoud) verwijst naar het vermogen van een bedrijf om bestaande klanten tevreden te houden en te voorkomen dat zij zich tot concurrenten wenden. Bedrijven gebruiken vaak klantretentie strategieën zoals loyaliteitsprogramma’s, kortingen en prikkels om klanten terug te laten komen. Klantenbinding wordt vaak gezien als een maatstaf voor klanttevredenheid en -loyaliteit. Het is belangrijk voor bedrijven om klantenbinding te meten en bij te houden om hun klanten beter te begrijpen en de algemene klantervaring te verbeteren.
Wat is klantretentie?
Home » Wat is klantretentie?
Wat is klantretentie?
Gratis afspraak maken
Heeft u hulp nodig met uw online marketing campagnes of website/webshop? Laten wij samen dan kosteloos en vrijblijvend de mogelijkheden besprekenen.
Deel deze blog
Contact
Bedrijfsgegevens
Over ons
Leads genereren
Snapchat
TikTok
Youtube
E-mail marketing
Marketing automation
Affiliate marketing
Internet marketing
Zoekwoorden onderzoek