Wat is gesponsorde content?

Wat is gesponsorde content?

Gesponsorde content is een vorm van reclame waarbij een adverteerder betaalt voor de productie en verspreiding van content over zijn merk, product of dienst. Content kan de vorm aannemen van artikelen, video’s, afbeeldingen en andere vormen van digitale media. Deze content wordt meestal gecreëerd door een uitgever of influenceren het wordt verspreid via hun eigen kanalen en andere digitale verkooppunten. Gesponsorde content is een steeds populairdere manier geworden om een publiek te bereiken omdat het een aantrekkelijkere manier om producten en diensten te promoten dan traditionele advertenties. Het heeft ook het potentieel om zeer gericht te zijn, wat resulteert in een betere ROI voor adverteerders. Door de kracht van content te combineren met gerichte reclame kan gesponsorde content een effectieve manier zijn om klanten te bereiken en merkentrouw op te bouwen.

Gratis afspraak maken

Heeft u hulp nodig met uw online marketing campagnes of website/webshop? Laten wij samen dan kosteloos en vrijblijvend de mogelijkheden besprekenen.

Deel deze blog

Marketing automation

Affiliate marketing

Internet marketing

Zoekwoorden onderzoek

Kies uit één van onze diensten

Alle campagnetypen

Online marketing mix voor succes

Unieke conversiegerichte websites

Webshops die uw omzet een boost geeft

Gerealiseerde resultaten voor bedrijven

Kies uit één van onze diensten

Meer halen uit Google Ads

Online marketing mix voor succes

Unieke conversiegerichte websites

Webshops die uw omzet een boost geeft