Wat betekent PPC?

Wat betekent PPC?

PPC is een internet marketing techniek waarbij de adverteerder een kleine vergoeding betaalt, telkens wanneer op zijn advertentie wordt geklikt. PPC kan bestaan uit banners op websites of advertenties via zoekmachines. Deze manier van adverteren is efficiënter dan andere methoden, omdat u zich kunt richten op een specifiek publiek.

Op banneradvertenties wordt niet altijd geklikt, maar bij Pay-Per-Click Advertising betaalt de adverteerder alleen wanneer er een interactie is met de advertentie. Dit kan een link zijn naar een webpagina of het kan een telefoonnummer zijn dat na een klik direct de telefoon app van een smartphone activeert. Met PPC-advertenties weet de adverteerder dus of de gebruiker een of andere actie heeft ondernomen.

Gratis afspraak maken

Heeft u hulp nodig met uw online marketing campagnes of website/webshop? Laten wij samen dan kosteloos en vrijblijvend de mogelijkheden besprekenen.

Deel deze blog

Marketing automation

Affiliate marketing

Internet marketing

Zoekwoorden onderzoek

Display, shopping, search, performance max, discovery, video, en youtube (alle campagnetypen in Google Ads)

Conversiegericht, snelle laadtijden, SEO-optimised en unieke interactieve designs anno 2023

Omzetgerichte webshops, speciaal ingericht voor Google en platform marketing 

Contact & Support

Wij zijn elke dag bereikbaar, ook in weekenden

085 - 080 54 57

Kies uit één van onze diensten

Meer halen uit Google Ads

Online marketing mix voor succes

Unieke conversiegerichte websites

Webshops die uw omzet een boost geeft